`•.¸¸.•´´¯`••._.• ( SHABABWEBANAT) `•.¸¸.•´´¯`••._.•`



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ازاي تثبت اي بنت

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
AMEREL7OOB
Drilled youngster
Drilled youngster


عدد المساهمات : 83
الموقع : www.shababw3bdo.yoo7.com
العمل/الترفيه : طالب على ماتفرج
المزاج : مظبط لما يكون فية بنات

مُساهمةموضوع: ازاي تثبت اي بنت   الإثنين مارس 30, 2009 12:31 pm


أنا عايزه أكلمكم النهاردة على فن لازم يبقى عند معظم الشباب لو مش كلهم


( إزاي تثبت اي بنت )


في مؤتمر في سويسرا لبحث كيفية تثبيت البنات تقدمت ببحث في تأثير حركة العين الشمال عند


الولد على عملية التثبيت و توصلنا في البحث إن البنت أول حاجة بتلاحظها في الولد حركة النني (وانا فى الننى جنى ) و عدد شعرات الرمش لذلك لابد أن تحرص على تدريب عضلة النني من أربع إلى خمس ساعات يومياً مع إتباع نظام غذائي محدد علشان تعرف تثبت ..البنـــــــــــات





(مش عايز أتوهكم و أدخل فى متهات ولذلك هشرحلكم بالبلدي)


يعني أول ما تشوف البت تروح يا معلم مشغل العضلة الشمال للنني و تغمز غمزة 2 قدم و نص


بزاوية ألفا 27 درجة و تروح قايلّها (لوسمحتي ممكن دقيقتين من وقتك؟) أول ما تسألها السؤال ده



اللي هيحصل كالأتي

الإحتمال الأول انها تقول ( نعم ) و ده بنسبة 65% و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين ....


الإحتمال الثاني انها طبعا تقول ( لا ) و ده بنسبة 80 % و محدش يسألنتي إزاي و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين برضه...

و في طبعاً آخر إحتمال بنسبة 100% إن هي هتبصلك بقرف و مدام


بصتلك بقرف يبقى انت مفهمتش موضوع العضلة...




ونرجع للإحتمال الأول


انها تقول ( نعم ) ترد انت تقول (نعم الله عليكي) هتقولك (خير) قولها (خير ان شاء الله) و تشغل


العضلة بس اتوصى و إتّك عليها شوية هتقولك (مال عينك ؟) قولها (خناقة) و بكده تصعب عليها


تروح هيا مكلماك و تظبط يا معلم وهتعيش بس ابقى عرفني على بنت خالتها ...... :





الإحتمال الثاني

انها تقول ( لا ) في الحالة دي بقى عايزة تتكلم بس هي بتتقل و مدام تقلت


يبقى خرشمت و موضوع العضلة صعب في الحالة دي ، إذن مفيش غير موضوع أنا كنت عرضته في


مؤتمر تاني في السنغال الشرقية لأن الطريقة دي أثبتت فعالية في تثبيت البنات السود و اللي


بيتقلوا اللي هي (طريقة 325 جنايات) تقولها بستهزاء و انت بتبتسم إبتسامة ساخرة

( ايه التقل ده انتي حاطة في جيوبك ظلط ؟ )

طبعاً هي ممكن يغما عليها من دمك الخفيف يا خفيف ،

فا هتروح انت مدي ميزد كول للإسعاف بالموبيل بتاعك ، هما طبعاً مش هيفهموا حاجة من الميزد ده


لكن هي هتفوق و تروح مرمية في حضنك بمجرد انها شافت الموبيل معاك ويسلام لو بكاميرا



و بكده انت بدأت تحط رجلك على طريق التثبيت بس اغسلها الأول


و خطي برجلك اليمين وابقى قابلني لو إتعرفت على أي بنت.



(بالعربية) و (ثبت نفسك بنفسك) و (ثبت صنم) و (شكل توكت الحزام و تأثيره على البنت)....ترقبوا


قريباً كل جديد في عالم التكنولوجيا خلي بالكم في باب رائع بعنوان (التثبيت بالموبيل) حالياً


بالاسواق على سي دي وكاسيت
....
و على رأي المثل سحراني ليل و نهار أأأأأأأأه من الهوا و منها

عموماً ، أنا بكتب في مواضيع كتير عن التثبيت لأنها دي در اسة الدكتوراة بتاعتي و في مقالات هتنزل في المستقبل القريب


سلام

عايزه بقى اعرف طريقه التثبيت التقليديه بتاعتكم يا شباب

اهوة نتعلمو من بعض طرق جديده و فعاله اكتر من دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حسين منصور
Incredible youngster
Incredible youngster
avatar

عدد المساهمات : 461
الموقع : منتدى شباب وبنات
العمل/الترفيه : العمل طالب بس فى اجازه.....الترفيه على منتدى شباب وبنات
المزاج : كوووووووووووووووووووووووول

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تثبت اي بنت   الخميس يونيو 04, 2009 2:36 am

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا+








حسين منصور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ازاي تثبت اي بنت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
`•.¸¸.•´´¯`••._.• ( SHABABWEBANAT) `•.¸¸.•´´¯`••._.•`  :: « المنتديـات العـامــه » :: المنتدي العام «•» General Section :: قسـم كـلام شبـاب-
انتقل الى: