`•.¸¸.•´´¯`••._.• ( SHABABWEBANAT) `•.¸¸.•´´¯`••._.•`



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الشخص الصادق

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
السعودى
Beginner youngster
Beginner youngster
avatar

عدد المساهمات : 56
الموقع : شباب وبنات
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : عاالى اووووووى

مُساهمةموضوع: الشخص الصادق   الخميس يوليو 02, 2009 5:52 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

[


عدل سابقا من قبل السعودى في الأربعاء فبراير 03, 2010 12:10 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shababwebanat
Admin
avatar

عدد المساهمات : 292
الموقع : مش لاقي حته أنام فيها
العمل/الترفيه : طبيب لكل من لديها مشكلة عاطفية
المزاج : يوم كدة ويوم كدة ... بس كدة ده إيه ؟ متعرفش

مُساهمةموضوع: رد: الشخص الصادق   الجمعة يوليو 03, 2009 2:18 am

بص يا سعودي .....

مفيش حد بيضحك عليه بسهولة كدة غير الاغبياء
وأنا من تعاملي معاك شوفتك انسان طيب وذكي
بس أنت ليه مسألتش نفسك ... مش يمكن هو كان بيحبك زي ما بتحبه بس أنت عملت حاجات ضيعته منك
حاول تراجع نفسك وشف انت عملت ايه خليته يبعد عنك
ومتنساش مش على طول الظروف والحظ بيبقى من نصيبني أو بيقف معانا.... ممكن تكون الظروف هي اللي حكمت عليه أو حكت عليك أنت
فراجع نفسك وإبقى قولي وصلت لإيه

_________________

الانتظار ..
أن تجد َ .. نفسك َ مصلوبا ً .. على عقارب الوقت .. تعد ُ الثواني .. والدقائق .. والساعات .. ربما .. تشاء الأقدار .. فيكون لقاءا ً بعد طول انتظار .. ما يلبث ُ ان تتحول لياليك َ الى ..فرحة …. وشموع .. وليالي جميله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
السعودى
Beginner youngster
Beginner youngster
avatar

عدد المساهمات : 56
الموقع : شباب وبنات
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : عاالى اووووووى

مُساهمةموضوع: الشخص الصادق   الجمعة يوليو 03, 2009 10:43 am

شكرا ... Sad ....................................................................................................


عدل سابقا من قبل السعودى في الأربعاء فبراير 03, 2010 12:15 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bibo
Beginner youngster
Beginner youngster
avatar

عدد المساهمات : 58
الموقع : شارع البحر
العمل/الترفيه : فنان
المزاج : حلو اوي

مُساهمةموضوع: ردي علي السعودي   الجمعة يوليو 03, 2009 7:28 pm

الاسطي عبده قصدي عبده بيه بيقولك يمكن انت عملت حاجه غلط انا هرد عليه مش عليك علي راي المثل يقتل القتيل ويمشي في جنازته ......ما علينا بالنسبه ليك روق دماغك وانا معاك علي طول وعمري ما هسيبك ولا هضايقك خالص يا سونه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shababwebanat
Admin
avatar

عدد المساهمات : 292
الموقع : مش لاقي حته أنام فيها
العمل/الترفيه : طبيب لكل من لديها مشكلة عاطفية
المزاج : يوم كدة ويوم كدة ... بس كدة ده إيه ؟ متعرفش

مُساهمةموضوع: رد: الشخص الصادق   السبت يوليو 04, 2009 3:41 pm

يعني هو الموضوع كده يا بيلي...

على العموم انا كنت بقول رأيي وبس
وبلاش العنصرية دي
ولو أنت شايفني شخص زبالة زي ما أنت بتقول .... يبقى ربنا يسامحك
وربنا يخليكوا لبعض... وحاولوا تحافظوا على الصداقة دي ... لأن الصداقة الحلوة بتكتر فيها المشاكل

_________________

الانتظار ..
أن تجد َ .. نفسك َ مصلوبا ً .. على عقارب الوقت .. تعد ُ الثواني .. والدقائق .. والساعات .. ربما .. تشاء الأقدار .. فيكون لقاءا ً بعد طول انتظار .. ما يلبث ُ ان تتحول لياليك َ الى ..فرحة …. وشموع .. وليالي جميله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bibo
Beginner youngster
Beginner youngster
avatar

عدد المساهمات : 58
الموقع : شارع البحر
العمل/الترفيه : فنان
المزاج : حلو اوي

مُساهمةموضوع: ردي علي عبده   السبت يوليو 04, 2009 3:48 pm

عبده يا حبيب قلبي انت عارف انا بحبك قد ايه انا حاليا مخنوق من عمايلك معايا لكن عمري ما كرهتك وعمري ماحبيت حد من صحابي زيك بس مش معني كده اني اظلم حد عشانك وانا قلت كده من غيظي وانت عارف اني لما ابقي عصبي بقول كلام عبيط من فضلك متزعلش مني علي حاجه تافهة وخلي اللي بينا يفضل محفوظ عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الشخص الصادق
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
`•.¸¸.•´´¯`••._.• ( SHABABWEBANAT) `•.¸¸.•´´¯`••._.•`  :: « المنتديـات العـامــه » :: الطبيب العاطفي-
انتقل الى: